Nabór wniosków na usunięcie azbestu

Nabór wniosków na usunięcie azbestu
Autor: 
M. Witos

Burmistrz Lubska ogłasza nabór wniosków na realizację usługi związanej z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Lubsko. Nabór wniosków odbędzie się w terminie do dnia 10 lipca 2019r. 

Dofinansowaniem objęte będą koszty związane z demontażem i zabezpieczeniem, transportem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest. Dofinansowanie nie będzie obejmować kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.

Osoby zainteresowane uzyskaniem wsparcia przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest powinny złożyć kompletny wniosek wraz z wymaganymi załącznikami w Urzędzie Miejskim w Lubsku, pl. Wolności 1 (punkt obsługi interesanta).

Formularz wniosku dostępny jest w Urzędzie Miejskim w Lubsku, pl. Wolności 1 (punkt obsługi interesanta) oraz do pobrania ze strony internetowej www.lubsko.pl.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Lubsku, ul. Powstańców Wlkp. 3 (pok. 31) lub pod nr tel. 68 457 62 86.

Urząd Miejski w Lubsku
Wydział Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej

Kontakt

Urząd Miejski w Lubsku
Plac Wolności 1
68-300 Lubsko
telefon:  68 457 61 01, 457 61 15
fax:  68 457 61 00

Rachunek Bankowy Gminy:
PKO Bank Polski
Nr rachunku:
42 1020 5402 0000 0502 0267 7714

Informacje

Godziny otwarcia Urzędu:
Poniedziałek 7:30-17:00
Wtorek, środa, czwartek 7:30-15:30
Piątek 7:30-14:00.
 
Burmistrz przyjmuje: poniedziałek 12:00-17:00
 

Godz. otwarcia kasy na stronie bip.lubsko.pl