Platforma zakupowa

Platforma zakupowa
Autor: 
I. Poszwa
Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 18.10.2018 r. elektronizację zamówień publicznych od 01.01.2021 r. uruchamiamy  Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu UE (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Jak to wygląda w praktyce:
  • Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
  • Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
  • Przy danej pozycji zamówienia podajecie Państwo propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
  • Całość przesyłacie Państwo zwrotnie do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie,
  • W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (PZP) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej) w postepowaniach unijnych, natomiast  w postepowaniach krajowych: podpisem kwalifikowanych, profilem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie platformazakupowa.pl
 

Konto na platformie zakupowej

Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na platformazakupowa.pl.
Jednak założenie konta daje  zwiększone funkcjonalności  np. widok wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie,  możliwość wycofania oferty lub wniosku bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta, szybsze potwierdzenie oferty (w przypadku gdy nie posiadamy konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty zostaniemy przekierowani do kroku drugiego, gdzie zostaniemy poproszeni o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć).
 

Grupy wykonawców

Zachęcamy wszystkich do zapisania się do grup wykonawców. Dzięki temu będziecie Państwo na bieżąco informowani o wystawianych przez nas postępowaniach zakupowych. Aby dopisać się do grup wykonawców należy  na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko odwiedzić zakładkę "Zostań wykonawcą", zaznaczyć kategorię oraz zostawić adres e-mail.
 

Wymagania

Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty,  to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w Zamówieniach zgodnych z PZP ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej – w postępowaniach unijnych).
 

Pomoc

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02. Zapraszamy do współpracy wszystkich solidnych wykonawców.
Kategoria treści: 

Kontakt

Urząd Miejski w Lubsku
Plac Wolności 1
68-300 Lubsko
telefon:  68 457 61 01, 457 61 15
fax:  68 457 61 00

Rachunek Bankowy Gminy:
PKO Bank Polski
Nr rachunku:
42 1020 5402 0000 0502 0267 7714

Informacje

Godziny otwarcia Urzędu:
Poniedziałek 7:30-17:00
Wtorek, środa, czwartek 7:30-15:30
Piątek 7:30-14:00.
 
USC od poniedziałku do piątku:
7:30-14:30
 
Burmistrz przyjmuje: poniedziałek 12:00-17:00
 
Godz. otwarcia kasy na stronie bip.lubsko.pl